-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

26 Haziran 2008 Perşembe

Takı Setini Verdiğim O An ''Mutluluk Anımız''

''Nilüf-Er-can'' Takı Setini Verdiğim O An
''Mutluluk Anımız''
Canım Nilüferim ne söyleyeyim ne anlatayım valla bilmiyorum şu videoyu izlerken yine gözlerimden yaşlar sel olup aktı hatırladınmı bitanem 20 mayıs günüydü beraber mudanya,da yıldız tepesine gitmiştik saat 18;29 geçiyordu ve ben sana 2 yıl önce 2006 mart sonunda senin için aldığım o takı setini sana veriyordum bu takı setini sana vermek 2 yıl sonraya nasip oldu ama bitanem yüzün gülüyor duygulanıp gözlerin doluyor sesin titriyordu ve mutlulukdan uçuyordun,bana sarılıp ellerimi tutmuştun ama ben sana laik olamadım çok hatalar ve terbiyesizlikler yaptım,sana olan haklarımı ben ödeyemem bende çok hakkın var,seni çok sevdiğimi ve ölene kadar candostun olduğumu bilmeni istiyorum.
Ercan


1 yorum :

bensu özdil dedi ki...

nilüfer alın hanım ve ercan bey bu siteyi tesdufen buldum şöyle bir inceledim yaklaşık 2 saat oldu her şeyi okudum izledim beni en çok etkileyen kendi yazdığınız şiiri okurken ağlamanız ve en son bu izlediğim videoydu inanılmaz bir şey bu birine anlatsan kesinlikle inanmaz resmen ağzım açık kaldı gerçekten çok imrendim hani bazı sohbetlerde konuşulur herşey menfaat sevgi ve aşk yalan falan derler ben bile böyle düşünürdüm ama bu dakikadan sonra bu konu hakkında görüşlerim tamamen değişmiştir tebrik ediyorum sizleri özellikle ercan beyi tebrik ediyorum içinizde nasıl bir özlem ve sevgi seli birikmiş hayrtler içindeyim sağlam sevgiler arkadaşlıklar varmı kaldı mı diyenlere artık ercan beyi ve nilüfer alın hanım efendiyi söyleyecğim ercan bey siz gerçekten üzerinde araştırılıp hatta tez uygulanacak bir kişisiniz bunu negatif olarak algılamayın pozitif düşünüyorum nilüfer hanım gerçekten çok şanslı bir bayansınız sizide tebrik ediyorum sitenizdeki herşeye tek tek baktım ama bir şey dikkatimi çekti yıllardır hiç bir konu eklenmemiş paylaşım yapılmamış umarım ikinizde sağlıklı mutlu bir şekilde hayatlarınızı sürdürüyosunuzdur sevgiyle kalın

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN